Gästrike Vatten

Vi vill gärna veta vad du tycker

Utbyggnaden av det kommunala VA-nätet i Åbyggeby är nu klar. Vi vill gärna höra dina erfarenheter och synpunkter på den information du fått under projektets gång.

Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre

Som en del i vårt förbättringsarbete genomför vi en kort enkät bland berörda fastighetsägare. Dina svar hjälper oss att utveckla vår kommunikation och bli ännu bättre i framtida projekt.

Enkäten innehåller ett fåtal frågor och tar bara några minuter att besvara. Alla svar är anonyma. Sista dag att svara på enkäten är 18 juni.

Tack för din medverkan!