- home
- Start
- / Våra kommuner
- / Gävle
- / Åbyggeby
- / Vi vill gärna veta vad du tycker
Vi vill gärna veta vad du tycker
Utbyggnaden av det kommunala VA-nätet i Åbyggeby är nu klar. Vi vill gärna höra dina erfarenheter och synpunkter på den information du fått under projektets gång.
Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre
Som en del i vårt förbättringsarbete genomför vi en kort enkät bland berörda fastighetsägare. Dina svar hjälper oss att utveckla vår kommunikation och bli ännu bättre i framtida projekt.
Enkäten innehåller ett fåtal frågor och tar bara några minuter att besvara. Alla svar är anonyma. Sista dag att svara på enkäten är 18 juni.
Tack för din medverkan!
-
Våra kommuner
-
Gävle
keyboard_arrow_right
- Atlas avloppsreningsverk, Gävle
- Ledningsnätsförnyelse Fredriksdalsvägen
- Ledningsnätsförnyelse Takargatan Klamparegatan
- Ombyggnation och utökad rening på Sätra vattenverk
- Trygg vattenförsörjning Älvkarleby och Gävle keyboard_arrow_right
- Utbyggnad av omvandlingsområden i Gävle keyboard_arrow_right
- Vi bygger ett nytt vattenverk i Valbo
- Åbyggeby keyboard_arrow_right
- Hofors
- Ockelbo
- Älvkarleby keyboard_arrow_right
- Östhammar keyboard_arrow_right
-
Gävle
keyboard_arrow_right
