Meny

Kundservice och felanmälan

Välkommen att kontakta vår kundservice. Vi svarar på alla frågor som har med  vatten och avlopp att göra, till exempel fakturafrågor, flyttfrågor, anslutningar och öppning/stängning av vatten.   

Telefon: 020-37 93 00, från utlandet ring 026-17 80 00 och be att bli kopplad till Gästrike Vatten.
E-post: info@gastrikevatten.se (vi läser och hanterar inkommande mail under kontorstid måndag-fredag).
Telefontid vardagar: 09.00 - 12.00, 13.00 - 15.00

Mellan den 9 - 13 april har Gästrike Vatten stängt med anledning av påsk. Välkommen åter den 14 april.
Du når vår felanmälan dygnet runt som vanligt.


För akuta ärenden och felanmälan dygnet runt 020-37 93 00
Inom fastigheten ansvarar fastighetsägaren själv för problem som uppstår. Ta kontakt med rörmokare, slamsugare för åtgärd.
Besöks- och postadress
Sedan 2 april har vi stängt för besök i vår reception på Hamnleden 20 i Gävle. Du når oss som vanligt via telefon och mejl. 
Gästrike Vatten följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och vill minska smittspridningen. Genom att hålla avstånd och undvika närkontakt bidrar vi alla till att minska smittspridning. 

Här finns karta och adress till Gästrike Vattens huvudkontor och reningsverket Duvbacken i Gävle.
Sidan skapad 2013-12-27 17:40:27
Senast ändrad 2020-04-08 09:21:58